Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 czerwca 2014

Lepiej późno niż wcale, czyli o kompletowaniu wyprawki

Mija ósmy miesiąc, a my wciąż nieprzygotowani na przyjęcie nowego domownika...Maj dał mi się we znaki i upłynął nie tak, jak sobie to zaplanowałam...Zączęliśmy więc gorączkowo szykować Groszkowi wyprawkę. Budzę się codziennie z myślą, by mój synek zechciał jeszcze trochę pobyć w brzuszku, ale rzeczywistości nie da się zaklinać w nieskończoność. Pierwsze zakupy poczynione: w Biedronce znalazłam mięciutki kocyk i w promocji płyn Lovela do prania ubranek, a w Rossmannie w megapromocji czteropak chusteczek do higieny. Kupiłam więc dwa. A dziś zamówiliśmy Groszkowi brykę:-D



Bryka pochodzi z firmy Dorjan i jest modelem prestige 2 dreamer. Ma same super oceny mamusiek w internecie, a inny model tej samej firmy miałam okazję obejrzeć w sklepie. Świetnie się prowadzi, jest lekki, całkowicie rozkładalny, wygodny we wpinaniu, można używać go tyłem i przodem do kierunku jazdy, a to, co mi się najbardziej podoba, to możliwość przedłużenia budki i dzięki temu Groszek będzie dokładniej chroniony przed słońcem i wiatrem. Zamówiliśmy wersję 3 w 1. Ma dotrzeć do nas w piątek.
A w sobotę umówiliśmy się z mężem na rajd po sklepach w poszukiwaniu łóżeczka i reszty całego wyprawkowego bałaganu.
Dziś zrobiłam dokładną listę i będę odhaczać zakupione elementy. Proszę tylko o poradę: zatrzymałam się przy rożku lub otulaczu. Co doradzacie kupić, co Wam się bardziej przydało?

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny wózeczek. Gratuluję zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wózek - widziałam w sklepie i też przez chwilę się nad nim zastanawiałam. Co do rożka, to ja mam rożek i sprawdza mi się fajnie, później może służyć jako kołderka. A otulacz robię z kocyka jak potrzebuję. Poza tym mam jeszcze śpiworek do spania, ale córeczka jeszcze z nim nie spała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wózeczek, gratuluję wyboru!

    OdpowiedzUsuń
  4. W szpitalu rożek, w domu w sumie nie korzystaliśmy z niego dłużej niż z tydzień i tylko w nocy do spania, teraz mały ma 3 tygodnie i 5 dni i nawet w nocy okrywamy go kocykiem, zapas kocyków polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za wizytę na moim blogu:)