Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 marca 2014

Gdy mama pracuje, Groszek się nie nudzi

Oj, wieki całe tu nie zaglądałam! A wszystko przez to, że przyszła wreszcie wiosna i mam urwanie głowy w pracy. Dodatkowo, powolutku już przygotowuję się do dłuższego wypoczynku, więc staram się porządkować ważne sprawy. Zaczęłam od porządku na biurku i wyrzucenia tysiąca niepotrzebnych papierów;-) Nie będzie mnie w firmie pewnie przez rok, więc chciałabym się nie wstydzić, jeśli ktoś chwilowo wprowadzi się do mego gabinetu;-) Dziś trochę jeszcze przeraża mnie myśl, że nie będę pracować tak długi czas, ale pewnie jak już rozpocznę moje najdłuższe w życiu "wakacje", nawet nie poczuję, kiedy ten czas minie. Od maja rozpocznie się bowiem szał zakupowy, syndrom wicia gniazda i te sprawy;-) A co po urodzeniu, to wiadomo: jazda bez trzymanki! Póki co, gdy mama sobie sprząta, Groszek dzielnie jej towarzyszy. Zazwyczaj właśnie wtedy się budzi i przypomina o sobie kopniakami, które już są widoczne nawet przez brzuszek. Śmiesznie to wygląda:-) Można już też wywnioskować godziny, w okolicach których można spodziewać się tych pieszczot;-) W ciągu dnia bywa jeszcze różnie, ale pewne jest, że około 15 i 23 Groszek o sobie przypomni.

Jutro wybieram się do dentysty. Stwierdziłam, że skoro kobiety w ciąży obejmuje leczenie na NFZ, to czemu mam z tego nie skorzystać...Pewnie okaże się, że za darmo dostanę niewiele i to kiepskiej jakości, więc przygotowuję się na dopłatę z własnej kieszeni. Mam jednak nadzieję, że uporządkuję temat stanu mojego uzębienia, który niestety w ciąży widocznie się pogorszył...Mówi się, że każda ciąża zabiera jeden ząb. Nie chcę dopuścić do takiej sytuacji, więc działam za wczasu. Życzcie mi, bym nie zwiała z fotela;-)

3 komentarze:

  1. Miłego pobytu u dentysty. Nie pobij go tam tylko ! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przed samym rozwiązaniem zrobiłam wszystkie zęby i rzeczywiście za nic nie płaciłam. A ten rok pewnie minie za szybko Wam. Wiem po sobie, już za mną prawie 3 miesiące macierzyńskiego i nie mam pojęcia kiedy to minęło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra decyzja o dentyście, ja sama już wcześniej wyleczyłam większość by w ciąży zapobiec jak najczęstszym leczeniom :)
    Trzymaj się i zaglądaj do Nas częściej!

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i za wizytę na moim blogu:)